როგორ დაანებოთ თავი მოწევას



ინგლისში წარმატებულად ანებებს მოწევას თავს 2000 ადამიანი. ამან კი იქამდე მიიყვანა და გააუმჯობესა სიტუაცია , რომ 10 წლის განმავლობაში 10 მილიონი ადამიანით შემცირდა მწეველთა რაოდენობა.

სტატისტიკა: მსოფლიოს მაცხოვრებელთაგამ 1 მილიარდ 100 მილიონი მწეველია..

ამერიკასა და ევროპის ქვეყნებში მწეველი ადამიანი ითვლება “ცუდი რაიონიდან” , ხოლო დასავლეთში დიდი ხანია უკვე მწეველი არ ასოცირდება “ლამაზ ცხოვრებასთან “ ამიტომაც მოდიდან გავიდა..


რეკომენდირება სპეცილისტებისაგან , თუ როგორ უნდა მოიქცე პირველ დღეებში სიგარეტის
გარეშე..
სვით ბევრი სითხე: წყალი , წვენი , ჩაი ლიმონით ( არა მაგარი)..
არ სვათ მაგარი ყავა ან ჩაი რამდენადაც აძლიერებს სურვილს რომ მოწიოთ სიგარეტი.. იმავე
მიზეზით უნდა ამოიღოთ რაციონიდან მწარე საკვებიც..
უფრო მეტი ახალი ბოსტნეული მიირთვით…
დაიტვირთეთ თავი ფიზიკური აქტივობით. ფიზკულტურა არა მარტო ამცირებს მოწევის
მოთხოვნილებას არამედ აუმჯობესებს სუნთქვას..
რაც შეიძლება მალ-მალე მიიღოთ შხაპი..

სტატისტიკის მიხედვით ამერიკაში ავარიების მიზეზი სწორედ მძღოლის უყურადღებობაა, რომელიც მოწევით არის დაკავებული…



რა მოხდება თუ თქვენ ახლავე მიატოვებთ მოწევას ?

20 წუთში თქვენი სისხლის წნევა მოექცევა ნორმაში..
48 საათში მთელი ნიკოტინი გამოძევება თქვენი ორგანიზმიდან. თქვენი გემოვნებისა და ყნოსვის გრძნობა მოვა ნორმაში.
72 საათის შემდეგ თქვენი სიძლიერის ხარისხის დონე გაიზრდება.
2 კვირაში კი სისხლის მიმოქცევა აჩქარდება და გააგრძელებს გაუმჯობესებას.
3-4 თვის შემდეგ კი თქვენი ხველება და პრობლემები სუნთქვასთან დაკავშირებით გაქრება., რამდენადაც
ფილტვების მოცულობა გაიზრდება 10 %-ით.






როგორ დაანებოთ თავი მოწევასSocialTwist Tell-a-Friend
0 comments:

Post a Comment





There was an error in this gadget

Blog Archive

Labels